Ni nepomembno, kako se oblečemo za v službo
| Članek je bil prebran 202 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Ali ste vedeli, da obstaja kodeks oblačenja, ki nam daje usmeritve, kakšne obleke izbrati za v službo? To, da z oblačili izrazite svojo profesionalnost v službi na delovnem mestu je namreč enako pomembno kot to, da v prostem času z oblačili izražate svoj osebni stil.

Posloven par

Poznamo:

  1. Poslovno-formalni kodeks oblačenja
  2. Poslovno-strokovni kodeks oblačenja
  3. Poslovno-priložnostni kodeks oblačenja
  4. Priložnostni kodeks oblačenja

Pa pojdimo po vrsti.

Poslovno-formalni kodeks oblačenja

Ta kodeks boste najverjetneje najmanjkrat uporabili, saj je namenjen prireditvam in večerjam. Gre namreč za najvišjo stopnjo profesionalne obleke, ki za moške določa obleke nevtralnih barv, čevlje in kravato, za ženske pa dobro krojene obleke, ki morajo segati najmanj do kolen, prav tako so nujne hlačne nogavice (najlonke) in zaprti čevlji (salonarji).

Poslovno-strokovni kodeks oblačenja

Ta kodeks je najbolj prisoten v branžah kot so vlada, pravo, bančništvo in finance. Kaj vključuje? Za moške poslovno obleko s kravato in srajco. Pri ženskah so to hlačni kostimi in krilni kostimi, pete ne smejo biti daljše od 3 centimetrov, krilo pa tudi tukaj najmanj do kolen. Pri tem kodeksu so pri ženskah pogosta krila »pencil« in svilene srajčke, ki so lahko sicer tudi vzorčaste ali pisane, vendar vse v meji dobrega okusa. Najpogostejši ženski modni dodatek so broške.

Poslovno-priložnostni kodeks oblačenja

Ta kodeks je zelo podoben poslovno-strokovnemu, le da tukaj niso nujne obleke in kravate. Pri moških so pogoste srajce z ovratnikom ali majčke s polo ovratnikom ter priložnostno kakšen blazer ali plašč. Pri ženskah ta kodeks omogoča večjo izbiro obuval (npr. tudi balerinke in superge) ter manj konzervativne modne dodatke. Ta slog omogoča višjo stopnjo izražanja svojega osebnega stila, še vedno pa kaže na profesionalnost in je primeren tudi za sestanke in srečanja, ki so sklicani v zadnjem trenutku. V tem primeru se svetuje, da imate v pisarni vedno kakšen suknjič (reklc), ki si ga lahko oblečete za še boljši vtis.

Priložnostni kodeks oblačenja

Ta kodeks je najbolj razširjen in sproščen. Če želite ohraniti profesionalnost, pozabite na strgane jeans hlače (oz. na kavbojke nasploh, če ni drugače določeno) in prevelike vzorce ter tope brez naramnic. Modne dodatke pa lahko izbirate brez pretiranih zadržkov. Ženske si lahko omislite kakšno neformalno, a okusno obleko.

Ne glede na to, kakšen kodeks je v uporabi v vašem podjetju, najbrž se strinjamo, da je v službi nujna določena stopnja profesionalnosti tudi kar se oblačenja tiče.

Vir: mojedelo.com

© 04. 05. 2024 - BK-Tom.si. Oglaševanje.