Kako se na cesti obnese novi Jumper?
| Članek je bil prebran 1.475 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Jumper je v prvi vrsti gospodarsko vozilo, zato marsikdo misli, da to pomeni tudi precej robato, neudobno in štorasto vozilo. V resnici se Jumper na cesti obnese odlično, da o odlični varnosti in zanesljivosti tega vozila sploh ne govorimo.

citroen jumperJumper z več uporabne tehnologije

Pri Citroenu so Jumper opremili z več uporabne tehnologije, ki služi k povečanju udobja, varnosti in povezljivosti v vozilu. Sistemi za pomoč pri vožnji so sicer v tem segmentu vozil zaenkrat še prava redkost, toda tudi drugi proizvajalci se bodo morali začeti zgledovati po Jumperju in svojim strankam ponuditi zares najboljše. Za povezljivost so pri Citroenu poskrbeli z Connecting Box – gre za pribor za prostoročno telefoniranje (Bluetooth) in za USB priključek). Za varnost pri vožnji vzvratno so poskrbeli s kamero za pomoč in s 5” barvnim zaslonom na dotik. Preko tega zaslona je mogoče uporabljati navigacijski sistem in kamero za vožnjo vzvratno. Na zaslonu se tako prikazujejo različni tipi informacij, npr. rdeča oznaka pri vožnji vzvratno ne sme biti prevožena, oranžna je po dimenziji primerljiva prostoru za odpiranje zadnjih vrat, zelena oznaka pa je oznaka prostora, ki je na razpolago za brezskrbno vožnjo vzvratno.

Za varnost in zaščito so pri Jumperju poskrbeli še z nekaterimi tehnologijami za zaščito voznika in potnikov. Med takšne tehnologije uvrščamo sistem za speljevanje na klancu, sistem za elektronski nadzor pogona, nadzor hitrosti pri spustu navzdol, nastavljiv tempomat oziroma omejevalnik hitrosti, funkcija prilagodljivega nadzora obremenitve, zaznavanje in opozorilo pri nezadostnem tlaku v pnevmatikah, opozorilnik pri nenamerni menjavi voznega pasu, itd.

Kakovost tega vozila so testirali tako, da so z njim prevozili preko 4 milijone kilometrov, to pa pomeni, da je Jumper zares varen in zanesljiv delovni tovariš, ki nikoli ne zamuja, zaspi ali kakor koli razočara. Da bi bili na cesti z njim še bolj zadovoljni, so pri Citroenu poskrbeli še s prenovljenimi motorji in izboljšanim zavornim sistemom. Ojačali so tudi zadnja in prtljažna vrata, prenovljena pa je bila tudi zasnova za usmernik zraka. Da je vožnja še bolj mirna in udobna, pa so poskrbeli z vgradnjo povsem novih nosilcev amortizerjev.

Nadzor spusta po klancu za optimalno varnost

Sistem za nadzorovan spust po klancu ali t.i. Hill Descent Control je namenjen zagotavljanju nadzorovani vožnji navzdol. Ta funkcija vozniku omogoča varno vožnjo navzdol, tako pri praznem ali povsem natovorjenem avtomobilu. Takšna pomoč je lahko zelo dobrodošla, še posebej, če z Jumperjem delate na strminah in ga pogosto natovarjate do polnega.

Cena za vsak žep in varčnost pri porabi goriva

Mnoge Jumper na koncu prepriča tudi s ceno, ki je dostopna in zares pomeni najboljše razmerje med kvaliteto (opremo, dizajnom, tehnologijo) in ceno, ki jo plača kupec. Ni pa poceni samo začetna cena, ampak tudi nadaljnje vzdrževanje vozila, saj je Jumper zasnovan tako, da je nižja tudi njegova poraba. Gospodarska vozila se sicer avtomatsko povezuje z zelo visoko porabo, Jumper pa je tudi na tem področju svetla izjema in je lahko za zgled marsikateremu proizvajalcu gospodarskih vozil. Poraba je manjša tudi zaradi sistema Stop & Start, kar pomeni, da se vozilo oziroma motor pri zaustavitvi izklopi. Pri mestni vožnji je to dodatnega pol litra na 100 prevoženih kilometrov prihranka.

Več o modelu Jumper pa tukaj.

© 29. 04. 2024 - BK-Tom.si. Oglaševanje.