Kaj potrebujete za uspešno Youtube oglaševanje?
| Članek je bil prebran 2.127 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Čeprav je v tujini Youtube oglaševanje že precej ustaljen element oglaševalske kampanje, pa se pri nas na tem področju stvari začenjajo premikati šele v zadnjem času. Zaradi tega, ker so video oglasi mnogo bolj privlačni od zgolj tekstovnih ali slikovnih in ker je moč današnjega potrošnika, ki v večini primerov pripada generaciji C (njegova realnost je »multiscreen« realnost), najbolje dosegati preko čim večjega števila ekranov (tablice, mobilniki, računalniki itd.), so tako podjetja kot oglaševalci že začutili ogromen potencial, ki ga v oglaševanju pomeni Youtube oglaševanje. Kaj pa potrebujemo za uspeh z oglasom na Youtube platformi?

youtube oglaševanjeDobro zgodbo

Ne glede na to, kakšen produkt ali storitev predstavljate, najpomembnejša je njegova predstavitev, ki jo uporabnikov predstavite preko zgodbe. Zgodba mora biti nekaj posebnega, pri čemer nekateri prisegajo na humor, spet drugi na nepričakovan zaplet ali razplet, nekateri na nostalgičen element ali pa na obče človeške izkušnje, ki se zdijo tako vsakdanje, da jih ponavadi sploh ne opazimo. V vsakem primeru mora biti zgodba povedana na način, da pritegne – to je lažje dosegati tako, če gledalcu vse vsebine ne prikažete kar takoj na začetku, temveč ga v napetosti držite prav do konca oglasa.

Kreativen tim

Za ustvarjanje nepozabnih zgodb boste potrebovali kreativen tim. Na enem kupu zberite ljudi s širokim obzorjem in različnimi znanji. Vsakdo naj prispeva svoj vidik in svoj delež. V stilu več glav več ve, se tudi najboljše ideje navadno rodijo skozi skupen napor in kravžljanje možganov. Video vsebine tudi redno objavljajte, kar je zaradi preprostosti same platforme precej enostavno opravilo.

© 17. 05. 2024 - BK-Tom.si. Oglaševanje.