Zakaj oglaševati?
| Članek je bil prebran 2.515 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Ko gre podjetjem nekoliko slabše, kar je v današnjem času vsesplošne gospodarske krize žal nekaj, s čimer se srečuje večina slovenskih podjetij, je najpogostejša reakcija podjetij, da prenehajo z oglaševanjem svojih izdelkov oziroma storitev. K temu jih nagiba prepričanje, da bodo z ukinitvijo oglaševanja prihranili nekaj pomembnega denarja in s tem pripomogli k boljšemu stanju samega podjetja.

Stolp z ekrani, ki predvajajo oglaseRaziskave pa kažejo, da je učinek takšnega ravnanja ravno nasproten. Podjetja z ukinjanjem oglaševanja na dolgi rok izgubijo stranke in svoje mesto na trgu v nekem smislu prepustijo konkurenčnim podjetjem. Zato gre v krizi bolje tistim, ki te razmere razumejo kot izziv in se tudi v svojem delovanju znajo prilagoditi na spremenjene razmere. To pomeni, da se ne odrečejo oglaševanju nasploh, zagotovo pa samo oglaševanje v drugačnih razmerah terja drugačne metode in taktike za samo promocijo določenega izdelka oziroma storitve. Najprej je pri tem gotovo pomembno to, da zna podjetje, navadno ob pomoči oglaševalske agencije, skrbno izbrati primerne medije za oglaševanje. Zanimiv oglaševalni prostor danes na primer ponuja splet, kjer so stroški oglaševanja razmeroma nizki, hkrati pa je lažje dosegati širši krog ljudi. Poleg tega je rezultate oglaševanja mogoče neposredno in dokaj natančno tudi izmeriti.

Pametno je, da svoje storitve ali izdelke oglašujete na spletnih mestih, katere dnevno obišče veliko število obiskovalcev. To bo povečalo vašo prepoznavnost in vam pomagalo iziti iz finančne krize. Prav tako je pomembno, da je vaše podjetje med prvimi desetimi zadetki na spletnem iskalniku – ljudje le redkoma pogledajo tudi zadetke na drugi in tretji strani. Kar 80% vseh klikov se namreč odvije na prvi strani vseh rezultatov spletnih iskanj.

© 19. 05. 2024 - BK-Tom.si. Oglaševanje.