Z analizo ključnih besed do najboljše domene
| Članek je bil prebran 1.028 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Da vsaka spletna stran potrebuje svojo domeno ni nikakršna skrivnost. V sodobnem svetu je situacija takšna, da mora vsaka spletna stran, ki želi delovati vsaj malo profesionalno, imeti svojo lastno domeno. Spletne strani, katerih domena vsebuje besede kot so wordpress, weebly in podobno, izdajajo neresnost in neprofesionalnost.

Se sprašujete kako izbrati pravo domeno? Najpomembnejša dela domene sta njeno ime in končnica. Pri izbiri imena domene se poslužite metode, ki jo uporabljajo tudi oglaševalske agencije, in sicer t.i. analize ključnih besed.

Kaj je analiza ključnih besed?

Gre za metodo določanja najpomembnejših ključnih besed povezanih z vašo dejavnostjo oz. s tisto dejavnostjo, ki je predstavljena na vaši spletni strani.  Najpomembnejše ključne besede so najbolj priljubljene in najpogostejše besede in besedne zveze vpisane v spletne iskalnike (Google Search). Na internetu lahko najdete brezplačna orodja za iskanje za vas pomembnih ključnih besed. Osnovno brezplačno orodje je Google Adwords, v katerega se lahko prijavite z obstoječim gmail računom in načrtovalnik ključnih besed. Med besedami, ki jih na ta način uspete poiskati, so za vas najpomembnejše tiste z največ iskanji. Vsako iskanje pomeni enega možnega kupca vaših storitev ali produktov.

Analizo ključnih besed lahko za vas opravi tudi agencija za digitalni marketing, kar je še ena možnost o kateri velja premisliti.

Zdaj pa še izbira končnice in registratorja

Ko ste opravili svojo raziskavo in izbrali primerno ime svoji domeni je čas še za zadnji del naloge, to je, za izbiro domenske  končnice in registratorja. Domensko končnico izberite glede na ciljni trg. Za delovanje na domačem trgu izberite nacionalno domensko končnico .si, za delovanje na tujem pa končnico .eu ali pa nacionalne končnice drugih držav ( a pazite na omejitve). Seveda lahko domensko končnico izberete tudi po drugem kriteriju, in sicer glede na vašo dejavnost, npr. .org. (primerno za nevladne organizacije), .tv / .media (primerno za medije), .biz (primerno za gospodarski sektor).  Ko je to zaključeno vam preostane poiskati še samo zanesljivega ponudnika registracije.

 

© 26. 04. 2024 - BK-Tom.si. Oglaševanje.