Naredite svojo spletno stran bolj iskalnikom prijazno
| Članek je bil prebran 1.455 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Spletna stran lahko dosega svoje potencialne bralce oziroma stranke samo, v kolikor je vidna. To pomeni, da se mora uvrščati čim višje med prikazanimi zadetki pri poizvedbi na spletnem iskalniku. Optimizacija spletnih strani je danes resen posel in v kolikor si želite zanesljivih in merljivih rezultatov, je delo vsekakor bolje prepustiti strokovnjakom. Če pa že imate pozicijo, s katero ste že zadovoljni, pa bi jo sami želeli še izboljšati ali obdržati, potem je dobro vedeti, s katerimi triki lahko vplivamo na to, da spletni iskalnik, na primer Google, naše spletno mesto prikaže čim višje med prikazanim zadetki. Saj veste, kaj pravijo – če vaše spletne strani ni na prvi strani med prikazanimi rezultati iskanja, potem ste za uporabnika praktični nevidni. Potrudite se, da vas bodo spletni uporabniki končno našli.

Še prej pa si preberite, kako iskalniki sploh najdejo spletne strani!

optimizacija spletnih straniTriki za boljše pozicioniranje spletne strani

  1. Izboljšajte svojo vsebino in slovnico

Google daje vedno prednost kvalitetni in relevantni vsebini, ki je zapisana slovnično čim bolj pravilno. To pomeni, da ni pomembno samo, kaj na svoji spletni strani zapišete, ampak tudi, kako to zapišete. Za Google je tako pravilno slovnično izražanje signal, da je neka spletna stran kakovostna in vredna boljših pozicij.

  1. Izvirna vsebina

Vsebina, ki jo objavljate na svojem spletnem mestu, naj bo delo vaših rok ali rok vaših tekstopiscev. Izogibajte se kopiranja besedil ali samo preobračanja besed že zapisanih člankov. Google namreč ne mara podvojene ali povzete vsebine, zato strani z originalno oziroma izvirno vsebino uvršča više med prikazanimi zadetki.

  1. Dodajte koristne dodatne vsebine

Googlu je všeč, če je neka spletna stran za uporabnika predvsem uporabna in mu nudi koristne informacije. Izvirna vsebina je seveda osnova, pika na i pa so uporabne dodatne vsebine, ki izboljšajo razvrščanje spletne strani v iskalniku. Med tovrstne dodatne vsebine na primer sodijo napoved vremena, menjalnik valut, pretvornik mer, interaktivni recepti, itd., odvisno od vsebine oziroma prevladujoče tematike vašega spletnega mesta.

  1. Število zunanjih povezav

Pri številu zunanjih povezav ne gre pretiravati, saj lahko preveč zunanjih linkov poslabša uvrstitev strani med zadetki. Zunanje povezave je zato smiselno uporabljati povsod tam, kjer je to vsebinsko in kontekstualno smiselno. Če boste zunanje linke dodajali na ta način, ste lahko prepričani, da z njihovim številom ne boste pretiravali.

  1. Multimedijske vsebine

Danes ljudje več gledamo slike in videe, kakor beremo razna besedila. Zato je spletna stran, ki nima privlačnih in zanimivih multimedijskih vsebin, za uporabnika in tudi za Google, manj zanimiva. Raba slik, videov in ostalih multimedijskih elementov je za iskalnik tako signal, da je neka vsebina na spletni strani kvalitetna.

  1. Število notranjih povezav

Če za zunanje povezave velja, da z njimi ne gre pretiravati, pa je iz vidika pozicioniranja zelo zaželeno, da ima neka spletna stran prepleteno vsebino. To pomeni, da so relevantno povezane vsebine na spletni strani signal, da ima spletno mesto veliko kvalitetne in relevantne vsebine. Pri tem moramo biti pozorni na to, da na spletni strani preverjamo, ali vsi linki oz. povezave, ki smo in jih še bomo dodajali, delujejo brezhibno. V kolikor namreč Google zazna, da ima neka spletna stran veliko nedelujočih povezav, je to zanj signal, da je spletna stran zapuščena ali zanemarjena. Posledica tega je, da Google spletno stran pozicionira slabše (niže), saj predvideva, da gre za nekvalitetno oz. celo nedelujočo spletno stran.

© 25. 04. 2024 - BK-Tom.si. Oglaševanje.