Pred enim mesecem sva s partnerjem končno prejela naročeno kuhinjo, ki sva jo kupila pri priznanem proizvajalcu kuhinj. Nanjo sva po naročilu čakala kar slab mesec, kar je seveda veliko, glede na to, da je kuhinja precej osnoven in nujen del naših domov. Tako sva tudi z dokončno selitvijo počakala vse dokler nama v najin nov dom niso pripeljali in sestavili nove kuhinje.
Kuhinjo sva kot razstavni eksponat videla v eni izmed znanih trgovin s pohištvom pri nas, nato pa nama je prijazen prodajalec pomagal z nasveti in skupaj smo izrisali kuhinjo, ki sva si jo želela. Ko so nama po nestrpnem čakanju torej kuhinjo končno dostavili in tudi sestavili, sem tako komaj čakala, da jo tudi preizkusim. Kuhinja je bila kot sva jo naročila. Nekoliko pa sva se uštela pri samih pohištvenih ročajih, ki so spadali k izbrani kuhinji. Ko sva kuhinjo namreč videla v salonu, nama namreč niti na pamet ni padlo, da bi znali biti ročaji nekoliko premajhni in nefunkcionalni za udoben prijem. Šele doma, ko sva imela kuhinjo že sestavljeno in sva imela več časa, da jo preizkusiva, sva ugotovila, da sva ročajem na kosih kuhinjskega pohištva preprosto namenila premalo pozornosti.
Ker nisva hotela na lastno pest menjavati ročajev na novih kosih pohištva, sva tako poklicala proizvajalca teh kuhinj, si izbrala nove ročaje in prosila, če nama jih lahko pride namestiti njihov monter. Ko so nama uredili in namestili nove ročaje, sva šele videla, kako pomemben je oprijem pri ročajih v kuhinji.